Tandont och trött

Var sjukt trött i morse när jag skulle åka till jobbet. Gick iallafall bra fram till tolv då jag stack till tandläkaren.
Vi hämtade upp kalles lärling vid väsbystation i morse. Han ska vara med kalle under en månad. Tydligen har han jobbat hos Nurmos. Jag lagade hål och drog ut en tandjävel. Gud vad nervös jag var. Men för er som inte tagit ut en "vargtand" haha även jag är en häst. Haha så kan ja berätta att det inte är så farligt som det verkar. Doc tycker jag att det är värst typ nu.. Blöder som fan ur käften. Sitter med en stor papperstuss som ja ständigt byter pga blodet. Sedan småvärker det lite.. uuuh. Ska ta bort en till tand nästa månad.. varför har man tänder egentligen? hehe :P
Åkte sedan direkt till väsbycentrum och shoppde lite saker :) Bilder ser ni här under!
Nu har jag ont i huvudet och är gaalet hungrig. Kalle kommer väl hem snart och tar hand om mig hoppas jag. Om jag orkar tänkte ja hänga med honom till smedjan ikväll. Snart ska jag börja svetsa ringskor ordentligt! Det är jävligt kul :) Pöss hej!


Snyggve topp! Tänkte ha den på Lördag tillsammans med mina overknee stövlar. najjs!


Köpte även ett ganska långt halsband. Sitter snyggt!


och även ett armband flög ner i påsen. ( det är min ursäkt ) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0