Måndag

Alltid lika härligt, riight? sa ajö till Linda idag som åker till Egpyten 2 veckor. Blir till att jobba själv nu, men jag ska lära upp en annan arbetskollega på jobbet eftersom jag åker bort den 11-12 mars!
Åkte till stallet efter jobbet var sån jävla snöstorm så vart ingen körning. Läste i en väns blogg att det tydligen är fler som inte kör hästar just nu :P fuck this shit..
Har bara varit hemma och myst med kalle hela kvällen. Det jag älskar mest av allt på jorden. Han har gett mig massage. Jag är stel som en jävla träpinne.. suck !
aja har inget vettigt att säga så byye bitches ! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Hallå hej :) Förlåt för att jag inte har hört av mig efter att du skickade mail till mig på facebook om intervju om stall och så, jag har inte haft data och internet utan bara gått in på facebook genom mobilen och det har inte funkat att svara genom mobilen.. Så jag tänkte bara be om ursäkt för det :)

kram!

2010-03-04 @ 20:19:48
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack, gryymt bra med mig här, fredagshumör ^^ Hur är det själv?

2010-03-05 @ 10:48:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0