hårda tider

allt bra med er?
Jag har jobbat och slitit som en dåre på jobbet. Sedan har vi alltså tillbringat tid i smedjan jag och kalle. Kalle tränar som fan :) Imorgon natt åker vi mot lappland för begravning. Pasi och Anna karin åker hit med deras bil och sedan åker vi med nya bilen på natten mot Torsdag. På Fredag är alltså själva begravningen.
Och nu har jag avslöjat pappas present när han fyller 50. Först skulle vi ha bilat till Norge och sett Metallica men det vart ändrade planer och nu ska jag,kalle,mamma och pappa åka iväg till göteborg i april och stanna hela helgen på fint hotell. Gå och se universum och sedan gå på Jonas Gardells show på Lördagen. Äta god mat och fira pappa :) Det ska bli jätte trevligt ! Komiken känns bra och är pigg som vanligt. Nu ska han få en längre vila, det kan även han behöva!
Jag kommer inte blogga förens på förmodligen Lördag. Då berättar jag om allting.
Ikväll ska vi en sväng till smedjan igen, vi har precis ätit. Sedan ska ja försöka packa lite så ja slipper göra allt imorgon. Igår handlade jag lite mera kläder och sedan köpte jag en mp3 för laddaren till min display mp3 är borta. Köpte även en massa tidningar och tänkte läsa boken jag gav kalle förr som heter: Svensk maffia.

Hoppas ni mår bra. Nu ska jag fortsätta tanka ner massa musik till bilresan. Sköt om er! Puss



Kalles mästervärk. Visst han är duktig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0