godbye!

Efter en slitig dag på jobbet tog jag mig ut till stallet och körde komiken som för övrigt var mycket fin :)
Kalle har brummat runt idag och fixat med bilen blandannat. Extra ljus och frontbåge. NAJJS!
Vi åker om ngn timme. Pasi ska bara ta sig hit först. Ja sitter och käkar mat ifrån burgerking. Bränner mera skivor också..
Detta kommer bli en hemsk helg. Att se både kalle och pasi helt knäckta kommer ta som fan på mig.
Jag kan inte göra mera än att stötta dom båda!

Sköt om er. Puss ifrån mig

Kommentarer
Postat av: nelzon

jätte fin blogg!!! hoppas att du har tid att titta in på min!



www.nelzon.blogg.se

2010-03-13 @ 10:34:25
URL: http://nelzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0