6 mars

Halloj!
Igår hämtade Kalle mig ifrån jobbet och sedan drog vi till centrum och ja shoppade lite tjocktröjor osv. Sedan åkte jag och Kalle till Heron City och såg Shutter Island. Det är en riktig toppfilm! kan verkligen rekomendera den. Tummen upp!
Idag har jag kört Komiken med sussi när hon körde Öman. Kalle körde mig ut till Gällsta eftersom han skulle sko Ceasar som Åke har i träning och sedan hjälpte kalle Åke med Robbie. Dom tåriktade och fixade. :)
Efter det drog vi till burgerking och vi har sedan spenderat hela kvällen i smedjan. Kalle lärde mig hur man gör ett par ringskor så jag skar med vinkelslip och svetsade. Det var jätte kul :)
Nu ska vi strax sova. Imorgon åker vi till Gällsta igen, jag och kalle ska köra komiken i rockarden och sedan drar vi direkt in till valla och tittar lopp. Och även den kvällen blir det lite tid i smedjan :)

Nu ska jag bjuda på lite bilder, det var ju länge sedan! :) Hoppas ni mår bra :) Puss Puss

 Jag i stallkläder vid statoil idag :P

 En topphäst kalle tåriktade idag :)

 Min fina häst !!!!

 KOMIK <3

 Kudden jag fick av kalle. Ed hardy !

 <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0