4 mars

Halloj!
Alltså, läget är följande.
Jag har kommit hem sent varje kväll nu och helt enkelt inte orkat skriva.
Jag har jobbat på som vanligt och försökt köra häst. Vilket inte gått så himla bra då snön och allt är total kaos. Hästen är jätte pigg och ja vill köra,köra och köööra!!!!
Igår åkte jag och My in till valla med mina föräldras bil och tittade lopp. Lilla Sara drack lite för många cider och hade jävligt roligt. Träffade massa bekanta och handlade lite grejjer på LL :)
Annars har det inte hänt så mycket annat. Ska lägga mig i  sängen brevid min käre man som klagar på att datan går före honom. Haha :P Sköt om er :) Puss

Kommentarer
Postat av: Karl

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2010-03-05 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0