17 mars

Tjoohoo!
Kan börja med att berätta att min käre vän patric inte fyller 20 utan faktiskt 23 år!
Haha, sorry. Vilken blondin man e egentligen <3
Sov inte många timmar i natt men var ändå på bra humör och pigg på jobbet. Körde Komiken på banan. Kändes fin och åkte sedan hem till kalle som hade panik över tvättmaskinen. Jag äter rensoppa just nu och ska strax sova.
Tänkte bara bjuda på lite olika bilder som ja vet ni gillar att titta på :) Enjoy!

 Min första ringsko

 Kalle smider :)

 Jag at work!

 
Haha lite rolig :) Ni ungar bör ta ut en massör efter den åkturen. Hästen får nog ryggskott..

 Min fina klocka!!! :)
 
Minns ni när jag skrev ett inlägg om Larma Hedera? Här är hon. Vilken fin newforest det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0