15 mars

Pigg och fräsch på jobbet idag. Härligt!
Var galet mycket jobb att göra då Angelica inte heller hade varit på jobbet när jag var borta. Men vi var bäst och gjorde undan det mesta. Vi är bäst!
Åkte sedan till stallet och körde en halv mil med komiken. Kändes fin i snön. Pigg och framåt!
Nu sitter mina föräldrar här och pratar med kalle. Vi har ätit rensoppa ifrån lappland som vi fick med oss hem. Dom ska strax åka och jag springer fram och tillbaka i tvättstugan. Suck ! Vi har ju köpt en tvättmaskin men något rör saknas så kalles gamla styrkelyftstränare som är rörmokare ska fixa det vilken dag som helst.
Nu är jag trött. Typ som fan.. Ska läsa lite bloggar innan jag säger hejdå till päronen.

Imorgon jobbar jag halvdag. Ska till tandläkaren. Uuuh.. Snart måste ja dra ut två tandjävlar. Har läst i en väns blogg att hon också gjort det. Det låter fan inge vidare. Är livrädd kan jag berätta..
Efter det åker ja direkt till centrum. Ska köpa en klänning på NewYorker som är dunder sexig!
På Lördag ska jag ju åka partybuss runt i stan, Patric fyller 20!
Nu ska jag visa bilder på graven. Visst är den vacker?

 Hjälps åt att lägga granris på graven
 
 Titta vad fint! Vackra blommor!!

Kommentarer
Postat av: Patric

Bara tvungen att tillägga att jag faktiskt inte blir 20. Det jag gått ut med är 20+. Blir dessvärre 23 år gammal :P

2010-03-16 @ 20:32:43
URL: http://www.perfectshot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0