26 feb

Tjena!
Sorry för dålig uppdatering. Kalle kom hem igår. Pasi och Kalle hämtade mig efter jobbet och så åkte vi till Fituna! Vi var hemma hos dom ett bra tag innan vi begav oss hem ^^ Älskar verkligen att vara där ute!
Igår hade förresten jag och Kalle ettårs dag. Nu har vi varit tsm i över ett år ! Fan va tiden går fort..
Idag körde jag och pappa hem min arbetskamrat Linda hem och efter det åkte ja till stallet och masserade komiken. Sedan skulle jag ta ut min mobil men eftersom mamma är en snigel så hade hon glömt att datumet gick ut. Så dom hade skickat tillbaka mobilen... suck! Nu får jag betala massa slöseripengar pga det och måste beställa en ny! Hämtade sedan ut mina Ed Hardy kläder! Så jävla snygga! Det vart den svarta klänningen och två långärmade tunna tröjor :)
Nu väntar jag på att Kalle ska komma hem. Då ska vi titta på film och käka chips. Ovanligt va? :P

Jag åker med Kalle och Pasi på deras mammas begravning långt upp i lappland den 11 mars. Själva begravningen är 12 men vi bilar så vi åker en dag tidigare. Åker väl hem på Lördagen tror jag dom planerar. Det kommer bli en väldigt hemskdag men jag känner att jag måste följa med. Det är ju trots allt min svärmor ( stämmer det ) ?
Imorgon ska jag köra med Mys mamma på förmiddagen och sedan bara ta det lugnt :) Hoppas allt är bra med er så hörs vi imorgon! Bjuder på världens bästa låt !!! :


Kommentarer
Postat av: emelie

sv. okej okje :)

Mamma fyller år på måndag så släkten kommer hit så det blir lite kalas :D

annars ska jag bara umgås med min pojkvän. va ska du själv göra i helgen ?

hihi tack. det har jag inte. har redigerat bilden lite bara:P haha

2010-02-26 @ 20:20:51
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0